21 oktober 2009

Hemfärd

Heii,





















Sitter i en av skolans dator salar, sal 4 till och med.
Jag och Nancy sitter vid varsin dator. Vi har heldag
med foto idag, men Magnus är sjuk. :( Skit trist
utan honom, så istället fick vi ett papper med uppgifter på.
Jag är klar med allt utom en sak men den gör jag nog imorgon
tror jag. Hoppas att Magnus är här då. Annars blir de inte
skoj alls eftersom att jag har en viktig sak att fråga honom
angående en sak på adela. Ska snart börja pilla lite i photoshop.
Har inget bättre för mig så.


Efter skolan åker jag och Albin hem till mamma & c.o.
Ska hämta en damsugare och lite saker jag behöver till
Halloween kvällen på skolan imon. Jag ska vara Vampyr
så jag och Albin var på stan igår och shoppade massa till de.
Jag köpte:

På H&M - En klänning (svart,lila med spets) genomskinliga BH band. (388kr)
På Butterix - Vampyr fangs (59kr)
På BR - Ett vampyr halsband till Albin. (5kr)
På Åhlens - lös ögonfransar och lös naglar. (150kr)

Slutsumma: 602 kr.

Dock ska mamma betala 200kr av klänningen som tur är,
hade inte haft råd att köpa den helt själv.

Albin var hemma ifrån skola igår och idag, hoppas han kryar på sig. <3

Som sagt så är det Halloween kväll imon kl 18.00.
Ska bi jätte roligt, Albin ska också följa med.
Han ska med vara Vampyr. Mr and Mrs Vampire. XD

Har inte så mycket mer att berätta nu, skriver nog på fredag.
Förhoppningsvis kommer de lite bilder då med ifrån Halloween kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D