30 november 2009

Avklarat

Heii,


Sitter hemma i sängen och snorar,
(har blivit förkyld, eller a varit de ett tag).
Har en handduk om mig, (den är varm för den har hänt
på elementet). Så den är varm och skönt att ha
på sig nu när de börjar bli så kallt.

Idag gjorde jag klart alla engelska sakerna. WOHO
Jag lämnade in de 2 skriftliga och gjorde den
muntliga redovisningen och jag darrade inte
allt för mycket på rösten, har en tendens till att
mumla när jag blir nervös, eller jag tycker att
det känns och låter som att jag mumlar vid vissa ord iaf .
Så det känns jätte skönt att engelska biten är klar.

Nu är det bara att sikta på nästa grej som är Foto,
på onsdag är det fotoprov och redovisning. Men de ska nog
gå bra. På fredag blir det nya historia frågor och allt
rullar på som vanligt. Vi har även nationella i engelska
imorgon på morgonen. Nu närmar sig jullovet med stormsteg.

Jag började packa ner lite saker igår i flyttlådor, kläder och
saker som man inte använder. Gosh, snart är det jullov och
sen julafton och efter de så flyttar vi. Kommer bli så underbart bra.
Så kan äntligen min lilla Lucifer flytta hem till oss igen. :)

















Vi måste bara skaffa något slags galler eller liknande som vi ska
ha i dörrhålet till rummet. Albin ska skaffa en egen katt med,
han är så duktig min fina söTnos, jag blir så glad när han
sitter och kollar på katter och kattsaker på internet.
Jag märker att han längtar minsann. ^^


Snart kommer hjärtat hem och då ska vi äta sen blir det
väl lite skolarbete, får se vad som är näst på tur
de blir la till att öva på fotoprovet skulle jag tro.


Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D