21 november 2009

Shopping



Heii,




Sitter i sängen och kollar på 16 and pregnant
som går på MTV. Det är bra, men jag förstår
inte hur man vågar och vill skaffa barn så tidigt.
Jag menar, man har inte jobbat särskilt länge om
man nu skaffat ett jobb över huvudtaget, ofta har
man inget eget hem eller så. Det tidigaste jag skulle
tänka mig är typ 20 år. Ja tycker det är lagom
mellan 20-25 år. Absolut senast 30, sen blir man ju
gammal och man vill inte att ens barn ska ha gamla
föräldrar. Bläh. Nå jag ska inte skaffa barn än
så det behöver jag inte tänka på nu. Det som gäller i
mitt liv nu är skolan och flytten. Jag ser fram emot flytten
så mycket att jag går runt och tänker ut massa lösningar hela
tiden och hur jag ska möblera, ibland kan jag inte
somna bara för att jag tänker så mycket på hur
fint och bra det kommer till att bli.

Idag var jag och Albin på stan hela dagen och shoppade.
Albin köpte inget, men jag köpte lite saker till
mig själv, ett par skor, cover stick, eye liner, kajalvässare,
och en bh på H&M. Spanade även lite efter julklappar
och saker till lägenheten.



















Nu ska jag fortsätta kolla på 16 and pregnant.


Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D