06 november 2009

Utrotad


Heii,







[Bilden på mig och Albin från

Halloween kvällen på skolan.]














Sitter i skolan, i datorsal 4, Bris har arkitekt lektion just nu
med 1:orna. Roligt att höra hur han är som lärare eftersom
att jag inte har honom i någon lektion. Han är trevlig som person
iaf. Men ettorna är kaxiga så han sätter de på plats. HAHA
Tyvärr är de någon framför som stinker svett. BLÄH!

Äntligen fredag nu! Har lämnat in en MDK uppgift idag
så till nästa vecka är de en MDK uppgift och Historia.
Så de två uppgifterna ska jag försöka göra klart i helgen.
Har bara lite kvar på Historian så de går snabbt iaf.

I helgen ska vi vara hemma och bara ta de lugnt.
Hyra film på Hemmakväll ska vi göra ikväll.
Godis behöver vi inte köpa för vi har redan mycket. ^^
Denna veckan har verkligen gått fort, tänk att de redan har
gått en skolvecka sen vi hade höst lov. Tiden går så fruktansvärt
snabbt alltså. Fast jag gillar de, dock inte när jag inte hänger med.

Haha bara för att tillägga lite så där, arkitekt ettorna är verkligen
sura skitungar som inte hänger med. Jag menar har man valt ett
så avancerad program så får man fan hänga med på lektionerna och inte
sitta och kolla bdb mitt i för jag vet, man tror att man kan lyssna
samtidigt men de man hör fastnar inte i skallen de bara silas ut
och man glömmer de. Nä fy för dem. Kaxiga fjortisar.


Har inte så mycket mer att säga, vi hörs.



Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D