03 februari 2010

Home sweet home.


Godmorgon!


Idag är jag hemma från skolan, ska försöka göra
klart min historia idag, kanske den gamla historian med,
hoppas på de.

Försökte lite med blogg.se igår,
gick inget vidare så jag blev medlem på wordpress
som också är en bra blogg sida.
Jag lyckades få till header men vet inte riktigt ännu
hur jag ska göra med css koder osv. Albin laddade
ner ett program till mig igår till de. Kanske försöker
mig på det lite senare. Vet inte om jag ska byta,
trivs så bra med blogger, vi får se.

Så här blev headern!








Just nu snöar det och jag tycker det är jätte fint. :)
Jag älskar snö och vinter, kanske för att jag är
ett vinterbarn. Nu blåser de inte heller så
snön faller ner fint och mjukt som den ska.
Hade jag varit hos mamma och pappa hade jag varit
ute nu och lekt & fotat mitt i all fin snö.

Gosh vad tiden går fort, om bara 5 dagar så
är jag 18 år. Ja, herre gud.

Idag ska jag och Albin nog till friskis och svettis.
Ska bli roligt, har bara varit där en gång innan.
Det var ett tag sen, så nu är det dags igen.

Nähä, nu får jag nog göra lite historia. Vi hörs.


Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D