10 februari 2010

Skola

Just nu befinner jag mig i skolan.
Kunde inte bli mer tråkigt faktiskt.
Fick reda på lektionen tidigare att det
inte blir någon fotoresa till London.

På grund av att det inte fanns tillräckligt
stort intresse och att "folk" inte tjänade
ihop sina pengar genom att fota i studion osv.
Gjorde min dag sämre än den redan var,
jag blev ledsen och besviken.
Istället blir det nog en resa till Gbg,
som jag inte alls är lika sugen på.
Får väl se hur det blir med det.

För att tala om något helt annat så köpte
vi fiskar igår, två stycken jätte fina slöjstjärtar.
En svart med sådana söta utstående ögon som
jag haft tidigare när jag var mindre, och en
vit med en orange prick uppe på huvudet.
Idag ska jag åka till djuraffären Grizzly
för att köpa mat till de små liven och
säkert några fler fiskar, kanske någon mer växt.
Jag hoppas att Albin vill följa med så jag slipper
åka själv. Måste till City Gross med som
ligger där, ska köpa kattmat och mjölk.


Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D