20 februari 2010

Stämpel

Jag är trött på att bli tagen för givet.
Att folk tror jag vill allt som alla andra vill
och att allt jag säger bara är på skoj.
Jag är en mycket seriös person med
känslor längst in, även om jag inte är
så bra på att visa dem utåt. Jag har nu
fått mig själv att komma på rätt tanke spår
med skolan, och precis fått mig själv
att inse och förstå att jag ska gå
ut gymnasiet och ta studenten.
Att jag kan klara det precis som alla andra.
Sen händer de saker som får mig
att tvivla på mig själv som person,
på om jag orkar de och klarar det.
Jag vet att jag är en mycket mentalt
stark person som klarar av väldigt mycket.
Men ibland så slår en del saker hål på
mig och gör mig sårbar.

_________________________________

Imorse så fixade jag min kusins blogg
och gjorde en header till henne. Blev nöjd
och de blev hon med och de var ju det viktigaste.
Kolla in den om ni vill. :)
http://caakeyouknow.blogg.se/



[LifeLover]
Jag höll inte mitt löfte men välkommen till min fristad..

1 kommentar:

  1. Förstår vad du menar med att alla tror att man skojar när man försöker vara allvarlig. Känner detsamma många gånger, men man får helt enkelt kämpa på. :) Du kommer klara det! :D

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D