02 mars 2010

Auf Wiedersehen!

En lång dag i skolan idag. Slutade 16.00, så nu är jag helt slutkörd.
Dagen började med att öva på Historia
frågorna. Sedan blev det idrott.
Mikaela
masserade mig och jag henne. Jag var inte med idag pgr av
ryggsmärtorna jag hade igår.
Efter idrotten var det mat och sen mattestuga.
Jag jobbade bra och lärde mig nya saker
som är bra till omprovet jag
kanske ska
göra imorgon. Efter mattestugan var det matte lektion och jag
försökte att jobba lite
med de kapitlet vi är på nu. Jag tycker det är
väldigt
svårt och förvirrande att jobba med två olika kapitel samtidigt.
Jag försöker så gott jag kan.


Efter matten så var det våran sista lektion, svenska. Vi svarade på frågor
och kollade på värsta
språket (som vanligt). SEN fick vi äntligen sluta.
Skönt, jag och Danielle tog bussen till stan
och nu är jag hemma.

Albin ska färga min utväxt idag med,
men det får bli senare
för nu är jag så trött och sliten att jag inte vet vad jag ska ta vägen.

















[Jätte gammal bild från förr.]



Håller tummarna för att mina böcker kommer snart så att jag kan fly in i deras värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D