17 mars 2010

Mail

Klockan är 7.35, om 55 minuter börjar jag
min foto C lektion. Ingen aning om vad vi
ska göra idag, är klar med alla inlämningar.

Skickade ett mail angående APU igår,
hoppas jag får svar idag. :)

Igår hade vi svenska provet,
kändes som att de gick bra, hoppas
vi får veta resultaten snart. Jennifer våran
svenska lärare är den snabbaste jag vet
på att rätta prov och uppgifter man
har lämnat in. Det är ett stort plus tycker jag!

Tänkte uppdatera min saker att bli klar
med innan påsk lista nu. Svenska gone
och jag lägger till Andra världskriget studiefrågor.

  • Historia inlämning
  • Historia frågor WW2
  • Mattekomp
  • Engelska redovisning
  • Engelska glosförhör
  • Hitta en apu plats (blir de svåraste)
  • Prata med skolsköterskan ( så snart som möjligt)

Ska försöka göra lite av histora studiefrågorna idag
och bli förhoppningsvis klar med den andra Historia
uppgiften snart.


Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D