29 mars 2010

Ny styrka

Efter denna helgen har min säkerhet
ökat på vad jag vill efter gymnasiet,
jag vet till nästan 100% att jag vill plugga
vidare till sjuksköterska. Ska försöka
läsa naturkunskap B i 3:an utöver de vanliga
lektioner jag har eftersom att naturkunskap B
inte ingår i mitt program, pratade med Linda
i fredags och hon ville gärna hjälpa mig sa hon.
Hoppas jag klarar det bara. Går framåt med
bilkörandet med, jag blir glad av att köra,
speciellt när jag lär mig något nytt och klarar
det bra. Hoppas att våra tillståndspapper hinner
komma snart så att jag kan övningsköra till
Ullared på påsklovet. Längtar efter lovet så
mycket nu. Ska bli så skönt, och så är vi lediga
på fredag med, super skönt. :)

___________________________________

Tror jag ska gå upp till Helena idag, som har hand
om allt med APU. Ska prata lite med henne och
se om hon kanske kan hjälpa mig att hitta en plats.
Vill helst vara på ett sjukhus eller liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D