31 mars 2010

Wednesday Addams

Idag är det Onsdags dag.
Onsdag får mig att tänka på familjen Addams.
Just eftersom att den lilla flickan i familjen
heter Wednesday (Onsdag på svenska).
Kollade alltid på de när jag var liten.
Både på det tecknade programmet
och de riktiga filmera. Alltid uppskattade!



















Mamma pratade med mina kusiners mamma idag.
Hon skulle höra med sin chef om jag fick ha min praktik
med henne. Om jag får det så blir det på ambulansen.
Skulle vara riktigt spännande och annorlunda.
Håller tummarna! Idag ska jag göra mitt historia prov.
Får hoppas på att det går bra.

Efter skolan idag ska jag köpa nya strumpbyxor.
Albin ska till sin doktor idag på "rutinkoll".



Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D