03 mars 2010

Tattoo

Jag har kom nyss på en rolig
tatuerings idé jag tror jag vill göra.
Den ska finnas på en del av kroppen
man inte ser med en gång, tex på
insidan av över armen eller underarmen,
kanske på benet eller något sånt liknande.
Tatueringen ska iaf bestå av namn,
namn på alla mina katter, blir en lång
lista, ;) fast ska bara ha namnen på
de katter som varit mina egna så att
säga, inte familjens gemensamma.
Om jag skulle gjort de skulle fasen hela
kroppen varit täckt av kattnamn, haha.

Listan lyder såhär:

Gulis
Pelle
Vitnos
Totte
Lilla Asta
Sweety
Naina
Lucifer
Leia

Namnen ska vara väldigt smått skrivet
i kanske kursiv stil eller något sådant.
Måste fundera lite över detta. ^^
Tyckte de var en rätt så rolig och udda idé.

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D