20 mars 2010

Vinnare!

Nu är jag hemma igen efter en bra
dag på trafik skolan och gott käk
efteråt. :) Jag, mamma, pappa, Thea,
min moster och kusin var på teorikurs idag.
Det var 10 frågor under kursens gång som
man skulle besvara på ett papper. Jag och Thea
gjorde tillsammans. Vi hade ALLA rätt. :D:D:D
och en annan kille hade de med så vi fick ett pris,
och inte vilket pris som helst, utan alla vi tre
fick varsin gratis körlektion. :D:D Awesome!
Värt 525:- 50 min. Skit bra, för de är as dyrt.
Alla som var på kursen fick även varsin
Övningskör skyllt. Efter åt kom Albin och
vi 7 åt kinamat på New Shanghai! Gott, gott. :)

Var sedan på biltema lite, pappa skulle handla massor.
Nu är vi hemma igen. Mamma, pappa och Thea har
åkt hem med.

Bion igår var skit bra. :D I LOVET IT!<3
Den var så mkt bättre än jag trodde,
perfekt längd och slutet var inte plötsligt
eller tvärt, allt var perfekt!


Ändå känner jag mig kvävd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D