08 april 2010

Cobweb

Godkväll!

Idag har vi vart i Ljungby.
Lucifer kastrerades, vi bad även veterinären
att kolla på hans ögon för att se om han var helt blind.
Det var han med,
helt släckt näthinna hade han.
I Ljungby köpte jag nya lösnaglar som
mamma
satt dit nu,
blev as snyggt. :) Här är bild på dem.




















Köpte även en efterlängtat bok med.
En bok som heter Dogge.
Jag läste den
2 gånger när jag gick på mellanstadiet,
älskade den
så är tvungen att läsa igen.
Har fler böcker
på min lista från grundskolans
tid som måste införskaffas.















På tal om något helt annat så ska vi till Ullared imon
.
Jag, mamma, Thea, Frankenstein och kanske Aron.
Ska bli skoj, har lång lista, dock många tråkiga nödvändiga
saker på den.
Efter Ullared ska vi till Halmstad, Thea ska
pierca
och jag ska snacka med tatueraren där. Sen ska jag
stanna med Albin i lägenheten i helgen
för sen ska jag vara här
hos mamma och pappa på
praktik i 3 veckor.
Får vara med Albin på helgerna.


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D