18 april 2010

Hemfärd

Sitter i soffan med min nya
fina kjol jag köpte igår på mig.
Jag blev så glad när jag såg den hänga
där i reastället och sen att den bara
kostade 50kr var ännu mer underbart.
Då den kostade 200 när den var ny.
Köpte även en ny T-shirt, om du vill
se bild på kläderna är det bara att kika
in på min bilddagbok (killkinglife).

Om ett tag ska jag bege mig intill stan
igen för att ta bussen hem till mamma
och pappa igen. Har haft en mysig helg
med älskling nu och kommer sakna honom
när jag måste åka. Dock ska det bli väldigt
roligt att ha praktik på sjukhuset i Ljungby
som börjar imorgon. Sen veckan efter
ska jag vara med på ambulansen i Ljungby.
Det ska nog bli mest spännande då det
är ett område jag aldrig sätt eller varit
med på förut. Ska bli väldigt intressant iaf.


Här är en bild på piercingarna jag köpte
igår som jag ska ha när jag ska vara på sjukhuset. :)

1 kommentar:

  1. Saknar dig sötnos :/ piercingarna är jättefina :) <33 kyss :*

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D