21 april 2010

Problem

Jag börjar bli ganska trött på detta nu.
Förr så drömde jag ALDRIG mardrömmar.
Nu drömmer jag de nästan varje natt
minst 4 ggr i veckan iaf. Är trött på det nu,
vaknar mitt i natten och mår dåligt.
I alla mardrömmar så blir någon brutalt
mördad eller så ska någon brutalt mörda mig.

Inatt drömde jag att en fiskar gubbe i gulregnrock
skulle mörda mig med en köttkrok
(som i "jag vet vad du gjorde förra sommaren".)
Jag skulle öppna ytterdörren i drömmen
och då flyger han rakt igenom dörren
och försöker hugga mig, jag springer mot finrummet.
Mamma kommer och ställer sig framför,
jag springer in på toan och ska försöka hoppa
ut genom fönstret men då står han utanför
med mamma, kmr inte ihåg om han mördat
henne eller inte. Sen gömmer jag mig på golvet
på toan iaf. Sen vaknar jag klockan 3 på natten
och är livrädd, men lyckas somna om efter en stund.

Jag börjar bli riktigt trött på detta nu, med tanke
på att jag aldrig gjorde de förr kanske max 1 gång
i halvåret eller så. Men nu är det så ofta så jag
fattar inte varför det har blivit såhär.



Oftast när jag vaknar mitt i natten av drömmen
så sover jag i min och Albins säng så då brukar
jag lägga mig nära Albin med hans arm runt mig.
Tur att han sover så tungt att jag inte väcker honom
för då hade han aldrig fått sova. När jag ligger så,
så känner jag mig trygg, men nu när jag är hos
mamma och pappa sover jag själv och har ingen att
lägga mig nära och jag kan ju inte skicka sms
heller för han sover ju mitt i natten.

Detta har nog pågått i flera månader nu
så jag hoppas de är över snart!
Jobbigt att folk är ute efter mig varje natt.


Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D