06 april 2010

Solsken

Godmorgon. :)

Klockan är halv 9 och o en halvtimme
är morgonen slut. :( Jag gillar morgonen,
det är min favorit tid på dygnet. Då jag
känner mig piggast och gladast. Synd bara
att den är en så kort tid.

Idag mår jag mycket bättre, tror även de
andra gör de även om de inte mår lika
bra som mig, då jag fick den hemska
spysjukan först. Pappa har ännu inte blivit
drabbad, han mår bara illa och har ont.
Så han stannar hemma från jobbet idag.

Idag ska vi åka till Halmstad för att mata
mina fiskar och mamma ska till apoteket med.
__________________________________

Övningskörde en runda igår med mamma och Thea.
Först körde jag och Thea i paddocken och i skogen.
När vi tröttnat på den sprang vi in till mamma och
bad henne sätta sig i bilen så jag kunde köra en längre
runda. Nästa steg är att våra tillståndspapper ska komma
så att vi får köra i samhälle utan att polisen arresterar oss
för olovlig körning (A). Tur att det inte finns några
poliser här i skogen. ;)

Nu ska jag äta frukost, ha en fin dag med massor av solsken!




Mina och Theas bilnycklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D