31 maj 2010

Fräsch

Ny duschat och som sagt Fräsch är jag nu!
Blev klar med två saker i engelska idag.
Muntlig bit som jag fick G på. Gjorde även
glos provet som jag fick VG på. :)
Nu har jag bara två saker kvar innan vi slutar
och det är en artikel i engelska och
slut arbetet i mediekommunikation.
Som jag för övrigt håller på att dö lite inför.

Mikaela kommer inte vara med
på presentationen och jag kmr dö utan henne.
Nog tycker jag det är jobbigt att redovisa
inför Mph08a men utan henne blir det ännu
värre då jag känner mig säker att stå där framme
när hon är med, hon sprider ett lugn i nervositeten
och gör att allt går bra och att det fixar sig.
Ännu värre om Jim inte heller kommer,
då dör jag absolut. Då vägrar jag att göra det.

Mikaela lämna mig inte här att dö ensam, snälla!!!!!




Lite panik under skinnet med annars äré bara bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D