11 maj 2010

glad som fan.

YAY! När jag kom hem frågade jag
Albin om det kommit någon post idag,
såhär löd vår konversation:

IDA: Hej! -puss- Har det kommit ngn post?
Albin:Hej! - puss- Nä de har det inte.
(jag går mot köket, ser ngt vitt ligga på bordet)
Albin: Eller jo det kom ett "paket" till dig.
IDA: Ja!!! de har kommit. :D:D:D

Mina lösögonfransar hade kommit.
Han skickade dem igår som tur var hann
de komma innan jag åker imon.

Köpte dessa 10 par på tradera för
endast 100 kr. Lyckad affär eller vad?

Här är en bild på de underbara sötnosarna.




Super snygga.

Ska ha på mig i skolan
imon så ni får se. ^^








Nu ska jag leta lite efter bilder jag vill
hänga upp på sommar expot vi har
i skolan imorgon. Kan väl hänga upp en iaf.

Hade muntlig redovisning av min bokrecension
idag, det gick jätte bra. Kändes jätte bra iaf.
Tror att det var en otrolig lättnad att få
sitta ner om man ville än att stå och svaja runt.
Känner mig dessutom mycket bekväm att
redovisa inför Jennifer och i det klassrummet.
Känns bra att redovisa inför klassen med där,
på engelskan tex är det mycket jobbigare
att prata inför dem.

Nä, nu ska jag leta bilder. Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Tur att din redovisning gick bra. :) Jag höll tal idag (np sv) och började lipa. Inte av nervositet då, but still... -.-

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D