19 maj 2010

Last time

Idag var min sista gång hos min läkare.
Eftersom att jag fyllt 18 vintrar får jag
inte längre vistas på barnavdelningen.
Gjorde den sista kollen i vilket fall,
allt var bra och så. När jag behöver mer
medicin ska jag vända mig till en jävla
vårdcentral.

Jag och mamma fikade och snackade skit
på roddys det var härligt. Vi handlade
även kläder till Aron och födelsedags-
present till Albin från mamma och pappa.

Vi handlade konfirmationspresent till Kajsa
och mat på ICA. Jag fick värmeskydd spray
man ska använda när man plattar håret.
En fin rosa flaska men jag inbillar mig att
det egentligen är sprayen som är rosa.
Det syns bara inte när man sprayar.












Övningskörde hem från Ljungby med.
Alltid lika roligt. Ska köra med släp
senare och hämta hösilage till pollarna.

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D