09 maj 2010

Run

Hej,hej!

Sitter i våran fina soffa, myser med Lucifer
och lyssnar på musik. Albin spelar som vanligt.

Tidigare idag var en kvinna här och
gjorde rent våran säng, (demonstration).
Så nu ska det bli skönt att sova i
en ren och fin säng ikväll.

Vi var ute på galgberget och sprang/powerwalkade
för ett tag sen. Albin sprang och jag växlade
lite däremellan. Var jätte skönt, förutom att
jag glömde ta med vatten och min mun var torr
som en öken bara efter att vi tagit oss upp för
alla helvetes trappor som leder dit upp.

Mätte mig tidigare idag alltså, midja, höft,
lår osv. Jämförde med förra gången.
Åt rätt håll går det. :) Känns jätte bra.


Snart läggdags då det är skola imorgon igen.
Så jag säger godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D