30 mars 2011

Rabatt!

Skickade nyss efter 100 foton till framkallning på ICA foto. :)
De har ett erbjudande som gäller till idag, om du beställer
100 bilder så kostar det bara 10 öre styck ist för 89 öre.
Alltså 10 kr för 100 kort. Jag är mycket nöjd, dock frakten
på 49 kr tycker jag var väldigt orimlig. :S

Om du med vill framkalla bilder har du idag på dig.
Registrera dig på http://www.icafoto.se/ ladda upp dina
foton och sedan när du ska betala så skriv in rabattkoden "10KR100"
tryck sedan på räkna om och du får korten mycket billigare!


Själv älskar jag att bläddra bland gamla kort från när jag var liten.
Då tänker jag, att när jag blir vuxen och sedan gammal vill
jag kunna bläddra bland kort från när jag var ung också.
Inte sitta och glo på dem i en dator. De blir så tråkigt och
opersonligt. Egentligen borde "alla" kort fram kallas, men
det är mycket dyrare än att bara ha dem i datorn, tyvärr.

Här är några av bilderna som jag skickat efter.
(Alla bilder är tagna av mig ofc förutom de kortet på mig då. xD)



1 kommentar:

  1. Kolla länken i min kommentar, du kan framkalla 100 gratis bilder från ex. fujidirekt där du bara behöver betala frakten! Likt det erbjudande du skrev om :-) Helt perfekt!!!

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D