06 april 2011

Ang.. en kommentar!

Fredrik sa...
"Kolla länken i min kommentar, du kan framkalla 100 gratis bilder från ex. fujidirekt där du bara behöver betala frakten! Likt det erbjudande du skrev om :-) Helt perfekt!!! "
 ....
Svar: Jag vet, jag har redan gjort det för något år sedan, så jag får tyvärr inte göra det igen. Bara en gång per hushåll. :P Men tack ändå för tipset, någon annan kan ju dra nytta av det kanske.
 ....
Update: Kan också säga att kvalitén var extremt mkt bättre från ICA än de från fujidirekt. alla foton var  olika storlekar och de hade ökat på kontrast något enormt så det var inte många bilder som var sig lika när jag beställde ifrån fujidirekt. Men ICA däremot, super bra kvalité och vilken skärpa!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D