02 april 2011

Nu är det gjort!

När jag äntligen kom blev klar med högskoleprovet efter att spenderat min
dag där ifrån 8.00 så möts jag av 15 graders värme, strålande sol,
blommande krokusar och fjärilar! Jag blir så GLAD! :D:D:D

Jag och Albin ska gå ut en stund senare för att det är så himla uderbart
väder idag.Men först måste jag kolla facit vid 17.00 för högskoleprovet.
Får dock inte reda på mitt resultat (alltså ty 1.1, 0.3 osv) förens om ca 4 veckor.
vet inte riktigt hur det kändes, både bra och dåligt ibland.
men det kunde känts mycket värre vill jag lova. ^^


Imon kommer mamma och Lucifer. :)
Mamma ska hämta lillsyrran som kommer med tåget hem ifrån Norrland. ^^

1 kommentar:

  1. man kan rätta sitt prov, och sedan kolla normeringstabell på deras hemsida eller vad det heter där man ser vilken grupp man tillhör med sina poäng, dessa är från tidigare år men brukar oftast vara samma varje år.. :D

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D