02 april 2011

Det närmar sig!

Jag är inte så nervös än, men när jag kommer närma mig
byggnaden för att gå till salen, då, då kommer jag känna hjärtat bulta.

Plockar ihop lite  pennor, sudd osv just nu. Lite innan det är
dags att gå ska jag packa all min jävla mat också. xD
Ska ha typ 3 frukter, 1 drick yoghurt, en vanlig yoghurt, 
en chokladdryck med sugrör & en flaska vatten med mig.
Det är många pauser, så det gäller att vara förberedd. Jag måste
dessutom ha med mig mycket mat för att orka med hela dagen.
Vi börjar nämligen 8.30 och slutar 16.15. Så det är rätt
länge som man är där. Vi får väl se hur det går, jag hoppas
iaf jag får 0.1 så är jag glad. Sen tar jag gärna emot 2.0 med. ;)




Det som jag tänker på inför dagen är:

  • Blyertspenna, sudd, linjal, överstrykningspenna,
  • Ta med mycket mat, dricka.
  • Ha på dig sköna och bekväma kläder du ska sitta i länge.
  • Gå på toa många gånger innan.
  • Kom ordentligt i tid.
  • GLÖM INTE LEG!
  • Lyssna noga på infon du får i början & slut.
  • Ha inte med dig något man inte får ha.











Om det är fler som ska göra provet idag så LYCKA TILL! :D

2 kommentarer:

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D