29 april 2011

Hemmafru for sure!!

Fan vad jag stått i nu, jag har tvättat fyra maskiner tvätt,
dammsugat hela lägenheten, diskat ALL disk, städat och plockat i ordning
allt som ligger omkring och på fel plats osv. "Städat" kaffebryggaren som såg
för djävlig ut. FY ALBIN! (Jag dricker inte kaffe). Vattnat blommorna har
jag också hunnit med, sorterat och hängt/lagt in all tvätt i garderoberna.

Det jag har kvar att göra, är att göra mig i ordning lite, klä på mig ngt mer än
ett långt stort linne. Hämta den sista tvätten i tvättstugan.

Lilla syster Thea och kusin Kajsa kommer hit idag, vid halv tre där någon gång.
Då möter jag dem i stan så får vi se vad vi hittar på. ^^ Jag vill ha en is chai iaf,
DAMN vad sugen jag blev på det nu! åhhhh. Det är så fruktansvärt gott.
Måste lära mig att göra det själv någon gång. ^^
Kajsa och Thea ska sova här tills imon. Mamma kommer imorgon för att hon och jag
ska på balklännings jakt. Sedan åker de med henne hem igen.
Min fina Albin kommer hem idag med. <3 (Han har varit i Stholm med sin klass)

Så här ser jag ut än så länge, inget smink och med en plast blomma på skallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D