04 maj 2011

Nationella närmar sig!

Bild från Mars





































I svenska B måste man ha göra ett muntligt framförande
i nationella. Man ska hålla ett tal ungefär. Jag ska ha mitt nästa
tisdag. Albin hjälpte mig välja ämne idag och jag har nu skrivit länge
och mycket. Läst det två gånger för Albin. Är nästan helt klar,
jag ska bara lägga till lite mer så att mitt framförande blir lite längre.
Fan va skönt att vara färdig i veckan så jag kan öva och öva.
Ska fan kunna det innan och utan! Ska öva för mamma och de i helgen.

Sedan har man bara skriva ett PM som man ska lämna in också.
Men det kan jag göra i helgen och på måndag om jag ej blir klar. :)
Kommer vara så underbart när allt är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D