23 maj 2011

Nu är det på riktigt

Det börjar kännas nu, nu känns det lite på riktigt.
Verkligheten kryper inpå oss, vad fan ska vi ta vägen nu?
En del vet, andra inte. Jag hoppas jag vet, för vart ska jag annars bli av?

Kvar att göra i skolan:

  • Naturkunskap A - prov       IDAG
  • In depth i Engelska B        Göra klart idag!
  • Redovisning i ARL             Nästa vecka

Det är sjukt, fattar inte hur jag hunnit klart med allt så här "långt" innan vi slutar.
Antar att jag varit rätt så duktig. Jag känner mig dessutom duktig.
Jag känner att jag förtjänar att ta studenten med rätt så bra betyg!
Håller bara tummarna för att högskolan tycker de är lika bra.
Annars försöker vi till våren igen. Fan, det är bara 18 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D