12 juni 2011

PRESENTER!

Godmorgon på er! :)
Sitter i köket hos mamma och pappa nu, ska snart käka frukost.
Men först tänkte jag berätta lite vad jag fått i studentpresenter! :)
Har dock inte fått mamma och pappas än så jag försöker hela
tiden att klura ut vad det är, vi ska köpa det nu nästa vecka och jag
längtar extremt mycket för jag är en sån nyfiken person.

I alla fall så fick jag många fina presenter som jag blev mycket glad för.

Fick av:
Albin - viva la juicy parfymen jag önskade mig av honom, + ett litet set med hudkräm duschtvål & parfymflaska i miniformat med doft från en annan parfym som är av samma "skapare" som viva la juicy.
Tack älskling <333333

Farmor & Farfar - presentkort på guldfynd
Faster Susanne - Halsband
Albins pappa & Marie - Örhängen och halsband.
Albins mamma, stefan och Albins mormor - studentbok, armband
Sanne - presentkort på ikea
Kajsa kusin - Plåt "låda"? med cupcakes på och en cupcake skål i porslin.
Marina, Tapio, Rebecca, Oscar, Emma, David, Calle, Lena & David - presentkort på expert (1200!!!!)

Resten av alla mina gäster gav mig pengar och jag fick 3200 kr sammanlagt! :)

Och så då mamma och pappas present som jag inte fått än. GAHH Vill veta vad det är!!!!
Ska lägga upp bild på mina presenter sedan när jag fotat dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D