16 juli 2011

Frankenstein

Varit en runda på stan idag, hittade lite kul.
Mest smink men också en T-shirt.
Vi möblerade om lite igår, kan inte bestämma mig för om
det blev bra eller inte. Ville ändra om så jag kunde ha sängen
framför fönstret och ha mitt skrivbord (som jag nu ska ha till "sminkbord")
bredvid sängen. Fixade "sminkbordet" även om vi ska ändra tillbaka eller ej.
Imorgon åker vi tillbaka till mamma och pappa. Imorgon ska vi också
på kalas hos min kusin Maja som fyller år. :)

Har också bestämt mig angående lugg, på måndag bokar jag tid. ;)
Jenova sov på skrivbordet när jag höll på att dona.

Nytt nagellack, läppstift, eyeliner, foundation & eyebrowfix.

Nagellacket, är dock mer turkost irl.

Fixat sminkbord. (A)

Nya T-shirten från Carlings, halva priset!



1 kommentar:

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D