26 juli 2011

Lila, blå, grön eller grå?

Funderar på vad för smink jag ska ha idag, vilka färger osv
inför middagen hos farmor och farfar idag då farmor fyller år.
Ska nog söka runt på internet för inspiration och skapa något eget!
Kommer lägga upp både inspiratonsbilderna (om jag hittar några)
och bilder på mitt eget resultat! :) Får kanske bestämma mig för vad
jag ska ha på mig så att jag kan anpassa lite efter det.

Känner också för att köpa lite nytt smink, vill ha 120 paletten tex
och flera av sugarpills ögonskuggor!


2 kommentarer:

  1. Vet du om några svenska återförsäljare av Sugarpill? :)

    SvaraRadera
  2. svar: jag har ett bälte som jag hittat på vinden tror jag. Vet inte vart det kommer ifrån bara att jag hittat det bland mammas gamla brejjer. det är som ett jätte brett resår band med knappar i mitten. Har inte sett något likadant någonstans. finns iofs liknande fast med massa spännen och sådant. men man kan ju alltid köpa breda resårband och sy ihop dom till den tjockleken man vill ha :)

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D