29 juli 2011

http://lidhultsblommor.blogg.se/

Gjorde en blogg (förslag) igår till blomsteraffären som min mamma arbetar i.
Idag så visade mamma den på jobbet och fick mycket bra respons.
Om ni har lust att kolla så klicka här.
Själv är jag nöjd, headern består av mitt eget foto som ni kanske känner igen. ;)


Hunnit duscha, tvättat ansiktet, fixat luggen, raka benen med min nya ladyshave idag.
Jag tycker den fungerar rätt bra. Tar ungefär lika lång tid som med rakhyvel
men man får inga sår och man kan raka benen när de är torra vilket man undviker
med rakhyvel. Men man kan använda den både på torr och blöt hud, så jag ger den 3,5 av 5 poäng!
Min kostade 200kr, den billigaste jag kunde hitta. Fanns de som var mycket dyrare
men jag tyckte att den här duger till mig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D