20 juli 2011

Idag blir det att åka till Ljungby igen, Albin ska till apoteket och
hämta stickor som han har när han kollar blodsockret och
jag ska till arbetsförmedlingen. -.- hatar det men man har inget val.
För man vill att de där 90 dagarna ska börja ticka så fort som möjligt
så att man kan få ngr pengar sen och inte behöva bo på gatan typ.

Ska söka bostadsbidrag med tror jag, får la se hur det går, mamma får hjälpa mig
då jag inte fattar något av alla de där konstiga orden de använder i sina papper haha.




Färgade håret igår med, då det inte blev hos frisören (kostade 100kr att klippa lugg btw)
så idag ska jag fixa håret ordentligt och sminka mig lite så kommer bilder på
det sedan förhoppningsvis! :)

Hoppas ni får en roligare dag än jag iaf, hörs senare!


Betty Page <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D