08 juli 2011

New in

Kan också visa vad jag köpt på tradera idag! :D
Två par nya lösögonfransar, kände att jag ville testa
en annan "sort". Alltid roligt med lite nytt! :)
Älskar de med stenarna, de är så snyggt!
De under valde jag för att de är längre ute i kanterna,
och de har jag velat ha länge så nu slog jag till. ^^
Eftersom att jag är på jobbet så budade mamma åt mig hemmifrån. ^^
Längtar tills de kommer! :D

Säljaren heter "Målerås Molly" och det är från dem som jag köpt mina andra
lösögonfransar också, rekomenderar verkligen, super bra och billig frakt! :)
Kom bara ihåg att köpa ett annat lim än de som följer med för det brukar

vara riktigt usla. Jag använder makeupstores lösögonfranslim.
Vilket jag rekomenderar starkt! :)


Gillar också att fransarna ligger i så söta små askar. ^^

24 kr !!

25 kr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D