25 augusti 2011

Aron på High Chaparall förra året.



















Idag fyller min bror 15, grattis Aron! :)

Därför var vi i Ullared och handlade lite + den presenten som han önskat sig! :)
Jag köpte ny skyddsplast till min iphone, en bok, cupcake "ask/burk..sak",
ett läppstift, ett läppglans och nytt puder. Köpte också två par likadana mysiga
tummvantar, ett par vita och ett par svarta som kommer passa utmärkt till
min framtida vinterjacka, när jag väl har hittat den perfekt vill säga. ;)
Lägger ut bilder på sakerna ikväll kanske.


Nu när Aron kommit hem från skolan så fikade vi lite och senare ska vi käka
stuvade mackaroner och bacon som han älskar. Till efterätt blir det chokladpudding
som varit hans favorit sedan han var liten, då det är den enda efterrätten han äter.
Av de få ting som han faktiskt äter. På söndag ska vi fira honom med släkten vid sjön!

Imorgon kommer Albin och kisarna, längtar efter dem! :D <33333




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D