19 augusti 2011

Besök

Käkar knäckebröd med ost och gurka med mjölk till = heaven! <3
Ska åka till mamma och pappa antingen ikväll eller imorgon, inte bestämt mig än. hmm.
Kajsa (kusin) var här idag efter att hon slutat skolan, de slutade vid 11 idag så
inte kul att sitta där hela dagen tills man ska hem. Som tur har hon mig som bor nära. ;)

Var i stan innan hon kom, på jakt efter en kalender där jag kan föra alla mina
anteckningar och möten etc. Hittade en jätte söt och perfekt kalender som var precis
som jag vill ha den! :) (lägger upp bild senare)
Var på H&M också, köpte en super snygg figursydd skjorta och en tröja som jag velat ha hur
länge som helst, den är så söt. ^^ Så nu är det slut shoppat för min del, resten av min lön
som kommer nästa vecka kommer bara att gå till, hyra, mat osv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D