15 augusti 2011

Drömmar som förblir drömmar

Idag var jag på arbetsförmedlingen på info möte.
Fick en hel del papper som jag ska läsa igenom.
Ska träffa min handläggare på onsdag nästa vecka.
På mötet visade de många bra funktioner på sin hemsida
som jag inte visste om innan som jag ska kolla på nu.
Vet inte vart jag vill, helst av allt skulle jag vilja starta ett
hunddagis fast för flera olika djur men herregud vad det
skulle kosta, inte precis det första man har råd att göra i livet, tyvärr.

Det skulle vara så otroligt roligt iaf, fan att det ska vara så dyrt.
Man måste köpa en gård eller tomt att bygga anläggningen på,
sedan måste man ha råd att inreda allt och gå utbildningen
som man måste ha för att få driva ett hunddagis.
Man måste också marknadsföra sig på något sätt och tusen andra utgifter.
Önskar jag var super rik just nu så jag hade kunnat starta det. fan.

random bild från google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D