31 augusti 2011

Jenova i mitt knä

   Samma prosedur som igår och de flesta andra dagar, bort med smink, tvätta ansiktet med två produkter,
   borsta tänderna, krypa ner i sängen, läsa, somna. Dag ut och dag in, allt jag gör om dagarna är att vakna,
   äta, kolla e-post, läsa bloggar, söka jobb, äta, tömma kattlådan, duscha, gosa med Albin när han slutar
   skolan för att sedan äta igen, tvätta mig sova och vakna. Så jävla tråkigt, allt är så tråkigt. Vill bara ha ett
   ynka litet jobb, varför kan jag inte få det? :( Bara ha något annat att göra under dagarna än att gå här och dö?

2 kommentarer:

  1. det høres ut som dagene mine x) prøver å se det positive i det; jeg har all tid i verden til å slappe av.

    SvaraRadera
  2. sv: Jaa ååh jag är så glad :D
    Jag kan tänka mig det :D can't wait osv :'D
    taack :D

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D