22 augusti 2011

Måndag igen, men ändå hemma.

HAHAHA, det där är verkligen jag. :P Albin vet. ;)
Godmorgon, eller a, förmiddag. ^^
Ska strax käka lite frukost och klä på mig.
Eftersom att det är måndag och jag fortfarande är hemma hos mina föräldrar
så är det bara jag och lillsyrran som är hemma. Mamma och pappa är på jobbet
och lillebror började skolan idag. Känns verkligen konstigt att det är måndag men
det är ingenstans man behöver vara, som på jobbet eller i skolan.
Vill ha ett jobb att gå till, behöver ett jobb att gå till!!!! Nästa vecka får
jag resten utav min lön från att jag sommarjobbade, den ska gå till hyran osv.
Men sen? Om jag inte får ett jobb så har jag inga pengar till nästa hyra.
Kom igen nu! Ge mig ett vettigt jobb tack! Har sökt till Espresso House och Max i stan,
får väl se hur det går. Ska iaf till arbetsförmedlingen på onsdag, förhoppningsvis vet hon
vad jag ska ta mig till och ta vägen då. Vi hörs senare! :)

1 kommentar:

  1. Lykketil med å finne en jobb! :) Jeg er i samme situasjon selv, alle flyr til skole og jobb og jeg sitter bare her D:!! Skal på et intervju i morgen, så får se hvordan det går :3

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D