17 augusti 2011

Spiral Knights


Ett spel som jag har fastnat för (händer INTE ofta) är Spiral Knights, det är ett spel som är gratis på steam.
Man skapar först sin lilla gubbe för att sedan slå sig genom banor med monster och försöka ta alla pengarna
innan ens medspelare gör det. För att man sedan ska kunna köpa bättre svärd, hjälmar, sköldar osv.

Ni som inte har testat detta och har steam, logga in nu och testa! :D Tyvärr kan jag inte spela de på min
dator (som måste ha en stor klumpig kylplatta 24/7) för att då dör det  och när man väl spelar så är det
som att min gubbe springer i sirap. Så näe, en ny dator? Ja tack! Helst av allt skulle jag vilja ha en stationär Mac
men det har jag INTE råd med + att jag inte har plats för någon nu heller.
Så får leta reda på någon hyfsat bra och billig laptop, suck.



Det här med jobb och allt det där går inget vidare heller. Inget av de jag vill jobba med går utan någon slags
utbildning, antingen som jag inte kommer in på eller så kostar det inte under 20.000. åter suck.
Varför är jag inte miljonär när jag behöver det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D