20 augusti 2011

Welcome :D

Swe: Fått lite nya bevakare, så jag välkomnar er till min blogg. Blir jätteglad varje gång jag ser att det är
någon ny som bevakar mig!!!! :D

Eng: Got some new followers, so I welcome you to my blog! And it makes me so happy everytime
someone new starts following me!!!!! :D

____

Hemma från Torpa nu, sätt många fina gamla bilar och annat. ^^
Vi åt också grillat kött och våfflor. :) Mamma bakade bullar medan vi var borta

så nu mumsar vi nybakade bullar! Imorgon är det kalas som gäller och då ska jag
ha på mig min nya skjorta från H&M. 


Här är lite bilder på min nya kalender och mina underbara pennor som jag använder till.^^
Alla som vet vilka pennor det är, vet också att de är svindyra! MEN smart som jag är kollade
jag efter dem i ullared där de sålde hela setet för 100kr!!!! Dock var detta något år sedan
men de finns kanske kvar! :)

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D