12 september 2011

Cake pops

Känner att det får vara nog med självömkande idag och att jag minsann får hitta på något nu.
Så jag tänker försöka ge mig på att göra "Cake pops" hittade ett recept på "blogg.se" (startsidan)
för några dagar sedancså nu har jag inhandlat vad jag behöver och ska försöka ge mig på att göra dem också.
Om de blir goda och jag får någon bra bild på dem så kommer jag skriva det senare tillsammans med receptet.
Så, önska mig lycka till och jag hoppas innerligt att de är goda för annars har jag slösat upp massor med goda
ballerina kladdkaka. :(

Här är en bild från receptet jag tänker göra, dock så kommer jag doppa i vanlig choklad ist för vit.
kommer inte heller ha några fula pinnar i dem.

Foto: http://niicki.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D