03 september 2011

En dag i Helsingborg

Hemma igen från en dag i Helsingborg, tack gode gud för min Telia navigator i mobilen!!!!!!
Hade aldrig hittat till det där kanin stället som Thea skulle till annars, iaf inte med de där pissiga
beskrivningarna vi hade från Eniro och hitta.se. GPS is the shit!!!!

Innan kanin utställningen var vi på väla för shopping och mat! :)
På Cubus hittade jag de här SUPER DUPER SÖTA!!!! pyjamasbyxorna! :D
När jag såg dem visste jag att jag tvungen att ha dem! :D Bjuder på två dåliga bilder på dagens smink med,
tyvärr glömde jag mina lösögonfransar hemma så när jag skulle limma på dem imorse kunde jag inte
finna dem. :(  Köpte iaf ett nytt par lösögonfransar på KICKS med.




När vi sedan körde hem och kom på e4:an över hallandsåsen så såg vi ett stort moln av rök längre fram.
När vi kom närmare såg vi flammor och när vi var närmare, att helt ny stadsjeep med husvagn som brann. Hela bilen var övertänd och brann höga lågor ur fönster och bagageluckan. Var rätt läskigt, men tror inte någon var skadad då bilen stod intill kanten fint och inga ambulanser syntes, bara brandkår. Vi hade bara en bil bakom oss så kunde köra lite långsammare förbi  och dessutom var det idioter till människor som stannat vid sidan av vägen PÅ motorvägen och gick ur bilen för att glo. Vem fan går ur sin bil om man inte måste på en väg där folk kör 120-150km/h? Inte jag iaf hur spännande jag än skulle tycka det var. Förhoppningsvis så klarade räddningstjänsten att få bort husvagnen innan den också började brinna! Obehagligt att se iaf då vi var så nära.







3 kommentarer:

  1. Supersöta byxor ju :D. Ja, synd att du glömde fransarna. De hade gjort mycket på denna looken!

    Läskigt!! ja det kan inte vara så bright att stanna i sidan av motorvägen :O.

    SvaraRadera
  2. sv: TACK :D
    Det är en kjol från Monki! Den jag köpte var på rea för två månader sen ungefär, men jag tror det bara var för att den saknade en knapp! (som det ju fanns en extra av haha...) så kanske att den finns kvar :D "Alice solid skirt" heter den i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Åhhh pandor! Jag älskar pandor, har flera stycken här hemma! I gosedjursform förstås ;)
    (man kan tro att jag är 7 år istället för 27...well well!)

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D