11 september 2011

How do I live without the ones I love?

    Sådär, då vart man hemma igen. Haft det mycket trevligt i Tvååker. Men som man brukar säga, borta bra
    men hemma bäst! ;) Har lite bild brist så bjuder på fler ego bilder. Imorgon är det måndag igen och allt går till
    baka till det normala och Albin går till skolan osv, bara lilla jag som ska sitta hemma och glo som ett fån.
    Ska dock träffa min jobbcoach på tisdag. Och vet ni vad det är på onsdag? :D Jo, det är min namnsdag, (IDA)
    Ska hem till my parrents då med och hämta hem kisarna igen. Så jag har väl liiite att göra iaf.
    Nåja, skönt att vara hemma igen i alla fall, nu ska jag mumsa lite vaniljglass med frysta hallon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D