08 september 2011

Ida speciale

    Här har ni en smaskig bild på min pizza bit. Pizzan bestod av deg (såklart) tomatsås, köttfärs med lite
    grillkrydda, bacon, ost, zucchini och när den var klar i ugnen dekorerade jag den med rucola.
    Pizzan var utsökt och mycket godare än den man köper på pizzeria, vi gjorde inte degen själv utan köpte
    sådant pizza kit som man kan köpa i en vanlig mataffär. Som tur är har vi över som jag och Thea kan käka
    till lunch imorgon! :)


   Oturligt nog har jag blivit sjuk nu med, Albin har haft feber och är förkyld. Jag är också förkyld nu och har
   ont i huvudet samt känner mig hängig, märkte av det redan i morse så jag anade vad som skulle komma.
   Inte roligt när vi ska åka iväg i morgon till Albin mamma då vi ska fira hennes sambo som fyllde år förra veckan.
   Ska ta Alvedon och lägga mig snart, allt för att de ska gå över så snart som möjligt! Godnatt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D