30 september 2011

Tina & Cilla


Kollade på "Jag saknar dig" igår med Thea, den var bra men {ni som har sett den vet} när han ska spela & sjunga i kyrkan, tja vad ska man säga om den scenen. Pinsam? Jag bara gapade och skämdes när vi såg det.
Sedan var väl kanske de söta tvillingarna liiiite väl känslokalla varje gång de nobbade "Fredde"? Elaka jävlar.
Tyckte att filmen var lite för ytlig, den skulle gått lite mer på djupet, så att man hade fått lära känna personerna mer,
Så som vad de tänker och känner. Att Cilla skriver i sin dagbok att hon är ensam och mår dåligt för de osv, de har man
ingen aning om i filmen då man inte får lära känna henne på det sättet i filmen. Annars var det en fin film.

3,5/5 blir betyget.

1 kommentar:

  1. sv: KLart det räcker! Haha, det verkar vara många som tycker/känner som jag ang. sånt här, det trodde jag faktiskt inte! Man känner ju sig så ensam om det när alla andra verkar kunna allt om alla band de lyssnar på. Vet inte hur många gånger t.ex. Angelica pratat om något band vi båda lyssnar på och jag inte förstått någonting, haha :'D

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D