20 oktober 2011

Regn, regn..

Body butter som luktar gudomligt och lipgloss ifrån H&M!

Världens sötaste parfym, luktar jätte gott, från H&M! 50kr

Kryolan vit aqua color. 99kr på butterix.

Necessär i samma "serie" som parfymen med bambi på, 50kr på H&M.

Fina T-shirten från gina, gud vad jag har längtat! <3

Hittade inget likvärdigt minneskort i stan så jag ska nog vänta tills de får in fler på cdon.com. Så istället köpte jag T-shirten som jag hade råd med om jag köper det billiga minneskortet! Sedan köpte jag de andra sakerna för pengarna jag tjänat på de jag sålt på tradera! :D Nu har jag också "allt" jag behöver till att göra min halloween makeup. Därför ska jag testa det nu. Tyvärr kan jag bara ta mobil bilder efteråt. Men Albin har en jättebra mobilkamera så kanske får låna hans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D