27 oktober 2011

Torsdag förmiddag

Frukost framför "efter tio"! ♥

Chai te ♥
Sitter och kollar på efter tio på 4:an. Det är väl vad jag gör varje förmiddag. ;) Kan äntligen fota med min kamera igen då jag fick med mitt extra minneskort hem ifrån mamma. Har gjort en liten lista på vad jag ska ta itu med idag!
  • Måla naglarna svarta
  • Måla kors på linnet till halloween
  • Boka tvättid
  • Trimma luggen
Så det är lite vad som kommer pågå i min lilla lya idag, ska börja med att måla naglarna, det är perfekt när man kollar på TV och annars inte kan låta bli att pilla på allt så att nagellacket kladdas sönder. Efter det blir det nog lite klippning och pyssel som gäller! :) kommer bilder på linnet och luggen senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D