10 december 2011

Bild brist

Igår regnade nästan all snö bort. :( Men nu snöar det igen! Vill bara att det ska bli lite kallare så att snön kan få ligga kvar på marken också, inte bara smälta bort. Idag är det städa och julpynta som gäller, alla miljoner tomtar ska upp. Som tur är har jag redan tagit fram allt mitt hemma så när jag åker hem igen är allt redan fixat. Då kan jag bara njuta och mysa, eller just det! ska sätta upp julgardin i köket med. :) Är så glad att Amanda F vann idol igår, älskar hennes röst! Gud, den är så underbar! Hoppas ni får en underbar lördag! :D


1 kommentar:

  1. Finis!! :]

    Du, jag har en liten fråga till dig :] det är så att jag håller på att göra en ny blogg som jag ska börja använda mig utav snart. Men jag vill ändra lite i designen.. vet du hur man fixar "runda hörn" i designen? Jag har blogg.se så du kanske inte vet, men man kan ju alltid fråga. :] Skulle vara guld värt om du kunde hjälpa mig iallafall! :] Kram

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D