20 december 2011

...

Ignorera att headern och bakgrunden cp'ar, om ni märkt det. Fixar headern när jag få min dator igen. Vet inte varför den ska hålla på hela tiden. Jävla skit Picasa... Ang det förra inlägget så fick jag igår veta att jag inte kom in på komvux, så det är mer eller mindre kört med allt vad skola heter. Allt känns skit just nu. Det ända positiva är väl att jag har jobb den här veckan, att det är julafton om 4 dagar och att det kommit massor med snö. Men så säger de att det ska bli flera plusgrader och regn dagen innan julafton som ska sabba allt. Jag vill bara gråta...

1 kommentar:

  1. Ge inte upp gumman!! Du försöker igen, du försöker tills det går :). Om detta är din dröm så ska du följa den och aldrig ge upp!!!! Det är viktigt för dig och jag tror på att det fixar sig förr eller senare :D.

    Kul med jobb i alla fall ;). Stora pussar och kramar Love you <3.

    Kom ihåg att det bara är du som sätter gränserna :). <3<3<3

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D